091711

Vet inte varför jag gjorde det, jag ville det inte, jag ångrar det så innerligt. Det som hände kan inte ändras. Jag ville inte, jag vet inte vad jag tänkte på. Jag gjorde fel, jag gjorde världens misstag, jag vet det. Jag gjorde något som jag inte ville, jag är medveten om det. Jag kunde förhindrat det, jag vet det. Jag vet inte varför jag inte gjorde det även fast jag inte ville, men det gjorde jag inte. Faan vad tänkte jag på? Jag har ljugit så hårt för dig, jag vet det. Hur i helvete kunde jag ljuga för dig? Du lider på grund av mitt misstag. Jag gjorde fel, jag erkänner det. Jag förtjänar inte att leva. Jag har gjort dig så sårad. Därför förtjänar jag inte denna värld längre. Låt mig få lida så som jag låter dig lida.
Jag hör hur orden ekar. Tomma, rika avdunstar de från väggar och fönster, kring mig. Jag är gjord av misstag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Madde

<3 <3 <3

2011-09-17 @ 21:30:31
Postat av: Julia

Är du verkligen inte. Sara, du är den mest omtänksamma människa jag möt på otroligt länge.

Du förtjänar så mycket lycka att du inte verkar förstå det själv. Det finns många som älskar dig för den du är, kom ihåg det <3

2011-10-04 @ 22:02:37
URL: http://fotomaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0